TAF!2024 tanlovi

TAF! 24 VI har yilgi Toshkent reklama festivali doirasidagi TAF!2024 tanlovi – bu ekspert va xalqaro hay'at tomonidan O‘zbekiston Respublikasi hududida 2023-2024-yillarda amalga oshirilgan eng yaxshi marketing loyihalarining tanlanishidir.

TAF!2024 tanlovi

Tashkent Advertising Festival

taf!

Tashkent Advertising Festival

taf!

Tashkent Advertising Festival

taf!

Tashkent Advertising Festival

taf!

Tashkent Advertising Festival

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda

taf!

Tanlov to‘g‘risida

16 ta nominatsiya bo‘yicha brendlar va agentliklar keyslari qatnashadi.

TAF! tanlovi yildan-yilga o‘zgaradi, rivojlanadi va ishtirokchilar uchun yangi imkoniyatlar eshigini ochadi. TAF!24 tanlovida ham brendlar, ham agentliklar 16 ta nominatsiyada 2023-2024-yilgi keyslari bilan qatnash-ishlari mumkin. TAF!2024 tanlovidagi ishtirok – bu quyidagilar imkoniyati:

  • tanlov keyslarini tayyorlash bo‘yicha vebinarlarda qatnashish o‘zining muvaffaqiyatli loyihasini tanlov keysi sifatida rasmiylashtirish
  • o‘z keysini ekspert va xalqaro hay'atga ko‘rsatish hamda hamkasblar va iste'mol-chilar fikrini olish
  • ekspertlar ovoz berishiga ko‘ra TAF!24 tanlovida va iste'molchilar ovoz berishi bo‘yicha «2024-yil reklamasi» tanlovida g‘olib bo‘lish
  • eng yaxshi «ish beruvchi» marketing g‘oyalaridan ruhlanish
  • «boshqalar»ning samarali kommunikatsiyalari va muvaffaqiyatli strategiyalari namunalari bilan tanishish va «o‘zi uchun» xulosalar chiqarish
  • sherik agentliklarning umumiy muvaffaqiyatdagi hissasi va ishtirokini qayd etish

TAF! missiyasi – brendlarning rivojlanishiga, marketing va reklama sohasidagi mutaxassislar birlashishi va ta'lim olishiga xizmat qilish. G‘oyalarni, ularning samaradorligini, shuningdek brendlarning iste'molchilar bilan kom-munikatsiyalarini professional taqqoslash va baholash orqali eng yaxshi marketing loyihalarini aniqlash va brendlarni muvaffaqiyatli ilgarilatishga xizmat qilish.

Tanlov eng yaxshi reklamani amalga oshiruvchi muvaffaqiyatli brendlar va agentliklarni birlashtiradi!

TAF!23 ning eng yorqin lahzalari

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

Nominatsiyalar

Yangi brend, mahsulotni samarali yo‘lga qo‘yish yoki yangilangan brend, mahsulotni qayta yo‘lga qo‘yishga o‘lchab bo‘ladigan hissa qo‘shgan kampaniyalar.
Baholash mezonlari - strategiya 25%, g‘oya - 25%, natijalar - 50%.

PR-faollikdan sotuvlarni rag‘batlantirish, brend obro‘sini shakllantirish, taniqliligini oshirish va brendning boshqa maqsadlari va vazifalarini yaxshilash uchun samarali va o‘ziga xos foydalanish.
Baholash mezonlari - strategiya 25%, g‘oya - 25%, natijalar - 50%.

Kommunikatsiyada selebriti va inflyuenserlardan foydalanish. Keyslar brend-ambassadorlar va inflyuenserlarni jalb qilish kampaniya va brend maqsadlari va vazifalariga erishishga qanday yordam berganligini namoyish etishi lozim.
Baholash mezonlari - strategiya 30%, g‘oya - 20%, natijalar - 50%.

Milliy madaniyat, an'analardan kampaniya samaradorligini oshirish, marketing maqsadlariga erishish uchun foydalanilgan kampaniyalar.
Baholash mezonlari - insayt 30%, g‘oya - 20%, natijalar -50%.

Brend messejini samarali yetkazib beruvchi noyob g‘oyaga ega va turli media-kanallar (kamida 3 ta turli tashuvchi)dan nostandart foydalanilgan kampaniya.

Baholash mezonlari - g‘oya 30%, strategiya - 20%, amalga oshirish sifati - 30%, natijalar - 20%
Kichik yoki nolga teng byudjetda tikilgan mablag‘lardan maksimal natijani namoyish etgan samarali va noyob kampaniyalar.
Baholash mezonlari - insayt 20%, g‘oya - 50%, natijalar - 30%.

Noyob g‘oyaga ega va amalga oshirish sifati yuqori bo‘lgan, turli tashuvchilar – TV, Dijital, tashqi tashuvchilar va boshqalar uchun yaratilgan reklama roliklari.

Baholash mezonlari - g‘oya 50%, amalga oshirish sifati - 50%.

Tashqi reklama tashuvchilarida amalga oshirilgan kreativ ishlar: tashqi reklama, bilbordlar, LeD-ekranlar, do‘konlar peshoynalari, plakatlar va boshq.

Baholash mezonlari - g‘oya 50%, amalga oshirish sifati - 50%.

O‘z auditoriyasi bilan muloqotda ijtimoiy tarmoqdan bosh kommunikatsiya kanali sifatida foydalanilgan reklama kampaniyalari.

Baholash mezonlari - g‘oya 30%, strategiya - 20%, amalga oshirish sifati- 20%, natijalar- 30%

Noyob g‘oyalar, insaytlarga ega, o‘zaro muloqotning asosiy kanali sifatida veb-saytlar, mobil ilovalar, banner reklamasi va boshqa dijital-vositalar qatnashadigan (jumladan, integratsiyalangan) kampaniyalar

Baholash mezonlari - g‘oya 30%, strategiya - 20%, amalga oshirish sifati - 20%, natijalar - 30%

Oldinga qo‘yilgan vazifalarga erishish uchun maydon xususiyatlari, auditoriya va insaytlar qiziqishlaridan kelib chiqqan holda eng yaxshi yechimlardan foydalangan kampaniyalar.

Baholash mezonlari - g‘oya 20%, strategiya - 50%, natijalar - 30%.
Yangi brend, tovar, xizmat yoki kompaniyalar uchun aydentika yaratish kampaniyalari. Baholash mezonlari - g‘oya 40%, amalga oshirish sifati 40%, strategiya 20%.

Yangi brend, tovar, xizmat yoki kompaniyalar uchun aydentikani yangilash/rebrending bo‘yicha kampaniyalar.

Baholash mezonlari - g‘oya 40%, amalga oshirish sifati 40%, strategiya 20%.

Qadoq dizaynida kreativ g‘oyalar va qarorlar bilan ishlash.

Baholash mezonlari - g‘oya 40%, amalga oshirish sifati 40%, strategiya 20%.

Biznes-maqsadlar va ijtimoiy muhim vazifalar (salomatlik, ekologiya, ta'lim, jamiyat va boshq.)ni hal qilishni samarali uyg‘unlashtirgan, bu maqsadlarni brendning umumiy strategiyasi bilan muvaffaqiyatli bog‘lagan kampaniyalar.

Baholash mezonlari - g‘oya 30%, insayt 20%, amalga oshirish sifati 20%, natijalar 30%.

MADS agentligi bilan birgalikda nomzodlik. Reklama va ijodkorlikning har qanday sohasida amalga oshirilmagan loyiha.

Baholash mezonlari - g'oya 50%, amalga oshirish sifati 50%

Tanlov taqvimi

01

Keyslar qabulining boshlanishi

  • 20 iyun
  • 2024-yil
02

Keyslar qabulining yakunlanishi

  • 9 sentyabr
  • 2024-yil
03

Ekspert hay'atining ovoz berishi (short-list)

  • 30 sentyabrdan 4 oktyabrgacha
  • 2024-yil
04

Xalqaro hay'at tomonidan g‘oliblar aniqlanishi

  • 11 oktyabr
  • 2024-yil
05

Taqdirlash marosimi

  • 12 oktyabr
  • 2024-yil

Xalqaro hay'at

Ekspertlar hay'ati

 KURATOR TAF!24 Maxamadjanov Rustam
  • KURATOR TAF!24 Maxamadjanov Rustam
  • Rocket
 TAF!24 MODERATORI Irgasheva Sabina
  • TAF!24 MODERATORI Irgasheva Sabina
  • marketing.uz
Amanshikov Timur
  • Amanshikov Timur
  • NEXUS
An Feliks
  • An Feliks
  • Unno
Artiqov Javlonbek
  • Artiqov Javlonbek
  • Korzinka
Axmetzyanov Samir
  • Axmetzyanov Samir
  • Reformat
Axunjanova Shirin
  • Axunjanova Shirin
  • Birga
Beknazarov Kamoliddin
  • Beknazarov Kamoliddin
  • GROSS
Boikuziev Alisher
  • Boikuziev Alisher
  • Ishonch
Buriev Aziz
  • Buriev Aziz
  • De Facto
Demchenko Aleksandra
  • Demchenko Aleksandra
  • Shoom Production
Demidenko Anatoliy
  • Demidenko Anatoliy
  • 365 Kun
Filchenko Violetta
  • Filchenko Violetta
  • Key Consulting
Gilmutdinova Daria
  • Gilmutdinova Daria
  • Utro agency
Gorobtsov Sergey
  • Gorobtsov Sergey
  • СИНТЕЗ
Ibragimov Ravshan
  • Ibragimov Ravshan
  • MCA
Jigaeva Mila
  • Jigaeva Mila
  • IKIGAI
Kamalova Nargiza
  • Kamalova Nargiza
  • Lokals
Kamilov Farhod
  • Kamilov Farhod
  • Inmarketing
Kim Igor
  • Kim Igor
  • Wunder Digital
Kim Sergey
  • Kim Sergey
  • Sekta
Lihtman Aleksandr
  • Lihtman Aleksandr
  • ITCOMMS
Lutfullaev Aziz
  • Lutfullaev Aziz
  • Havas
Mavlyanov Zakir
  • Mavlyanov Zakir
  • LIFESTYLE CREATIVE
Minnullina Yuliya
  • Minnullina Yuliya
  • Click
Mirzaeva Alina
  • Mirzaeva Alina
  • Синтез
Mubinov Damir
  • Mubinov Damir
  • SNOVA
Muminova Kamila
  • Muminova Kamila
  • TBC bank
Murod Farruk
  • Murod Farruk
  • Paradigma
Murodova Malikabonu
  • Murodova Malikabonu
  • Paradigma
Nafikova Yuliya
  • Nafikova Yuliya
  • Porsche Uzbekistan
Nizamutdinov Shohrux
  • Nizamutdinov Shohrux
  • FCB ARTGROUP
Nurmuhamedov Elbek
  • Nurmuhamedov Elbek
  • We Digital
Nusharov Timur
  • Nusharov Timur
  • Naked eye
Prixodko Elena
  • Prixodko Elena
  • Chase Group
Proskuryakov Ivan
  • Proskuryakov Ivan
  • Режиссер и креативный-продюсер
Raxmonova Zamira
  • Raxmonova Zamira
  • Ishonch
Roman Denis
  • Roman Denis
  • We Digital
Sadiy Temur
  • Sadiy Temur
  • MA'NO Branding
Saliyev Shoh
  • Saliyev Shoh
  • Lokals
Sayidov Aziz
  • Sayidov Aziz
  • Taboo
Sharapov Otabek
  • Sharapov Otabek
  • 605 agency
Sharipov Lazijuja
  • Sharipov Lazijuja
  • Minim
Shermatova Nodira
  • Shermatova Nodira
  • TBC bank
Sobitov Ahmad
  • Sobitov Ahmad
  • Novda Edutainment
Sultanyan Arsen
  • Sultanyan Arsen
  • Native Network
Varyuxin Ilya
  • Varyuxin Ilya
  • Division
Xalzunov Vitaliy
  • Xalzunov Vitaliy
  • VSEBUDET
Xasanov Zakir
  • Xasanov Zakir
  • Meraki
Xaytboev Iskandar
  • Xaytboev Iskandar
  • Stargazer
Xo'jaeva Xilola
  • Xo'jaeva Xilola
  • McCann
Xolmatov Zokir
  • Xolmatov Zokir
  • MA'NO Branding
jury * jury * jury * jury

Tashkilotchilar

marketing.uz gov.uz

Bosh hamkor

Titul hamkori

Beverage partner

Rasmiy hamkorlar

VIP hamkorlar

Auto Partner

Sohaviy hamkor

Texnik hamkori

Hamkorlar

Axborot hamkorlari

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi