TAF!2024 tanlovi
TAF! 24 VI har yilgi Toshkent reklama festivali doirasidagi TAF!2024 tanlovi – bu ekspert va xalqaro hay'at tomonidan O‘zbekiston Respublikasi hududida 2023-2024-yillarda amalga oshirilgan eng yaxshi marketing loyihalarining tanlanishidir.
Tashkent Advertising Festival
taf!
Tashkent Advertising Festival
taf!
Tashkent Advertising Festival
taf!
Tashkent Advertising Festival
taf!
Tashkent Advertising Festival
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Ro‘yxatdan o‘tish davom etmoqda
taf!
Tanlov to‘g‘risida
16 ta nominatsiya bo‘yicha brendlar va agentliklar keyslari qatnashadi.
TAF! tanlovi yildan-yilga o‘zgaradi, rivojlanadi va ishtirokchilar uchun yangi imkoniyatlar eshigini ochadi. TAF!24 tanlovida ham brendlar, ham agentliklar 16 ta nominatsiyada 2023-2024-yilgi keyslari bilan qatnash-ishlari mumkin. TAF!2024 tanlovidagi ishtirok – bu quyidagilar imkoniyati:
- tanlov keyslarini tayyorlash bo‘yicha vebinarlarda qatnashish o‘zining muvaffaqiyatli loyihasini tanlov keysi sifatida rasmiylashtirish
- o‘z keysini ekspert va xalqaro hay'atga ko‘rsatish hamda hamkasblar va iste'mol-chilar fikrini olish
- ekspertlar ovoz berishiga ko‘ra TAF!24 tanlovida va iste'molchilar ovoz berishi bo‘yicha «2024-yil reklamasi» tanlovida g‘olib bo‘lish
- eng yaxshi «ish beruvchi» marketing g‘oyalaridan ruhlanish
- «boshqalar»ning samarali kommunikatsiyalari va muvaffaqiyatli strategiyalari namunalari bilan tanishish va «o‘zi uchun» xulosalar chiqarish
- sherik agentliklarning umumiy muvaffaqiyatdagi hissasi va ishtirokini qayd etish
TAF! missiyasi – brendlarning rivojlanishiga, marketing va reklama sohasidagi mutaxassislar birlashishi va ta'lim olishiga xizmat qilish. G‘oyalarni, ularning samaradorligini, shuningdek brendlarning iste'molchilar bilan kom-munikatsiyalarini professional taqqoslash va baholash orqali eng yaxshi marketing loyihalarini aniqlash va brendlarni muvaffaqiyatli ilgarilatishga xizmat qilish.
Tanlov eng yaxshi reklamani amalga oshiruvchi muvaffaqiyatli brendlar va agentliklarni birlashtiradi!
TAF!23 ning eng yorqin lahzalari
Nominatsiyalar
Yangi brend, mahsulotni samarali yo‘lga qo‘yish yoki yangilangan brend, mahsulotni qayta yo‘lga qo‘yishga o‘lchab bo‘ladigan hissa qo‘shgan kampaniyalar.
Baholash mezonlari - strategiya 25%, g‘oya - 25%, natijalar - 50%.
PR-faollikdan sotuvlarni rag‘batlantirish, brend obro‘sini shakllantirish, taniqliligini oshirish va brendning boshqa maqsadlari va vazifalarini yaxshilash uchun samarali va o‘ziga xos foydalanish.
Baholash mezonlari - strategiya 25%, g‘oya - 25%, natijalar - 50%.
Kommunikatsiyada selebriti va inflyuenserlardan foydalanish. Keyslar brend-ambassadorlar va inflyuenserlarni jalb qilish kampaniya va brend maqsadlari va vazifalariga erishishga qanday yordam berganligini namoyish etishi lozim.
Baholash mezonlari - strategiya 30%, g‘oya - 20%, natijalar - 50%.
Milliy madaniyat, an'analardan kampaniya samaradorligini oshirish, marketing maqsadlariga erishish uchun foydalanilgan kampaniyalar.
Baholash mezonlari - insayt 30%, g‘oya - 20%, natijalar -50%.
Brend messejini samarali yetkazib beruvchi noyob g‘oyaga ega va turli media-kanallar (kamida 3 ta turli tashuvchi)dan nostandart foydalanilgan kampaniya.
Baholash mezonlari - g‘oya 30%, strategiya - 20%, amalga oshirish sifati - 30%, natijalar - 20%Baholash mezonlari - insayt 20%, g‘oya - 50%, natijalar - 30%.
Noyob g‘oyaga ega va amalga oshirish sifati yuqori bo‘lgan, turli tashuvchilar – TV, Dijital, tashqi tashuvchilar va boshqalar uchun yaratilgan reklama roliklari.
Baholash mezonlari - g‘oya 50%, amalga oshirish sifati - 50%.Tashqi reklama tashuvchilarida amalga oshirilgan kreativ ishlar: tashqi reklama, bilbordlar, LeD-ekranlar, do‘konlar peshoynalari, plakatlar va boshq.
Baholash mezonlari - g‘oya 50%, amalga oshirish sifati - 50%.O‘z auditoriyasi bilan muloqotda ijtimoiy tarmoqdan bosh kommunikatsiya kanali sifatida foydalanilgan reklama kampaniyalari.
Baholash mezonlari - g‘oya 30%, strategiya - 20%, amalga oshirish sifati- 20%, natijalar- 30%Noyob g‘oyalar, insaytlarga ega, o‘zaro muloqotning asosiy kanali sifatida veb-saytlar, mobil ilovalar, banner reklamasi va boshqa dijital-vositalar qatnashadigan (jumladan, integratsiyalangan) kampaniyalar
Baholash mezonlari - g‘oya 30%, strategiya - 20%, amalga oshirish sifati - 20%, natijalar - 30%Oldinga qo‘yilgan vazifalarga erishish uchun maydon xususiyatlari, auditoriya va insaytlar qiziqishlaridan kelib chiqqan holda eng yaxshi yechimlardan foydalangan kampaniyalar.
Baholash mezonlari - g‘oya 20%, strategiya - 50%, natijalar - 30%.Yangi brend, tovar, xizmat yoki kompaniyalar uchun aydentikani yangilash/rebrending bo‘yicha kampaniyalar.
Baholash mezonlari - g‘oya 40%, amalga oshirish sifati 40%, strategiya 20%.Qadoq dizaynida kreativ g‘oyalar va qarorlar bilan ishlash.
Baholash mezonlari - g‘oya 40%, amalga oshirish sifati 40%, strategiya 20%.Biznes-maqsadlar va ijtimoiy muhim vazifalar (salomatlik, ekologiya, ta'lim, jamiyat va boshq.)ni hal qilishni samarali uyg‘unlashtirgan, bu maqsadlarni brendning umumiy strategiyasi bilan muvaffaqiyatli bog‘lagan kampaniyalar.
Baholash mezonlari - g‘oya 30%, insayt 20%, amalga oshirish sifati 20%, natijalar 30%.MADS agentligi bilan birgalikda nomzodlik. Reklama va ijodkorlikning har qanday sohasida amalga oshirilmagan loyiha.
Baholash mezonlari - g'oya 50%, amalga oshirish sifati 50%Tanlov taqvimi
Keyslar qabulining boshlanishi
- 20 iyun
- 2024-yil
Keyslar qabulining yakunlanishi
- 9 sentyabr
- 2024-yil
Ekspert hay'atining ovoz berishi (short-list)
- 30 sentyabrdan 4 oktyabrgacha
- 2024-yil
Xalqaro hay'at tomonidan g‘oliblar aniqlanishi
- 11 oktyabr
- 2024-yil
Taqdirlash marosimi
- 12 oktyabr
- 2024-yil
Tanlov keyslari
TAF!24 tanlovining short-listi
Xalqaro hay'at
- Chan Maksim
- AVO bank
marketing direktori - Uzbekistan
- Li Anastasiya
- DBLA gibrid ishlab chiqarish studiyasining hammuassisi, ijrochi prodyuser.
Hakamlar hay'ati raisi - O'zbekiston
- Gumenyuk Yaroslav
- Balton Trading Asia marketing va kommunikatsiyalar direktori, The Chartered Institute of Marketing Strategik marketing bo‘yicha o‘qituvchi
- Ukraina
- Beketayev Olegjan
- Chief Brand Director BI Group, "My name is Marketing" xabining egasi
- Qozog‘iston
- Dyusekova Dana
- BI Group marketing bo‘yicha direktori
- Qozog‘iston
- Abdullaev Daniyar
- 360 Creative Agency
- O‘zbekiston
- Kostylev Evgeniy
- DASM xoldingining bosh ijodiy direktori, GForce agentligining ijrochi ijodiy direktori
- Qozog'iston
- Karimov Sarvar
- Media House hammuassisi, prodyuser, rejissyor
- O‘zbekiston
- Mihail Maslov
- Maslov:agentligining bosh direktori va hammuallifi. Agentlik asoschisi va hammuallifi maslov:toshkent
- Rossiya
- Bader-Baer Nadejda
- Boshqaruvchi hamkor Suzirya Qozog'iston
- Ukraina
- Bakit Nursulton
- BIRTOPS marketing agentligi asoschisi
- Qirg'iziston
- Ponomarev Maksim
- Friends Moscow and Mads asoschilaridan biri
- Rossiya
- Reynxold Sabina
- Jolbors va Pointy strategik studiyasining asoschilaridan biri
- Qozog'iston
- Raxmanova Zamira
- ISHONCH kreativ direktori
- O‘zbekiston
- Rojin Anton
- "Vosxod" agentligining ijodiy direktori
- Qozog'iston
- Uskembaev Asxat
- Ijodiy jasorat maktabi direktori Asxat Uskembaeva, Qozogʻiston, Qirgʻiziston, Oʻzbekistondagi Kann sherlari xalqaro ijod festivalining eksklyuziv rasmiy vakili
- Qozog'iston
Ekspertlar hay'ati
- KURATOR TAF!24 Maxamadjanov Rustam
- Rocket
- TAF!24 MODERATORI Irgasheva Sabina
- marketing.uz
- Amanshikov Timur
- NEXUS
- An Feliks
- Unno
- Artiqov Javlonbek
- Korzinka
- Axmetzyanov Samir
- Reformat
- Axunjanova Shirin
- Birga
- Beknazarov Kamoliddin
- GROSS
- Boikuziev Alisher
- Ishonch
- Buriev Aziz
- De Facto
- Demchenko Aleksandra
- Shoom Production
- Demidenko Anatoliy
- 365 Kun
- Filchenko Violetta
- Key Consulting
- Gilmutdinova Daria
- Utro agency
- Gorobtsov Sergey
- СИНТЕЗ
- Ibragimov Ravshan
- MCA
- Jigaeva Mila
- IKIGAI
- Kamalova Nargiza
- Lokals
- Kamilov Farhod
- Inmarketing
- Kim Igor
- Wunder Digital
- Kim Sergey
- Sekta
- Lihtman Aleksandr
- ITCOMMS
- Lutfullaev Aziz
- Havas
- Mavlyanov Zakir
- LIFESTYLE CREATIVE
- Minnullina Yuliya
- Click
- Mirzaeva Alina
- Синтез
- Mubinov Damir
- SNOVA
- Muminova Kamila
- TBC bank
- Murod Farruk
- Paradigma
- Murodova Malikabonu
- Paradigma
- Nafikova Yuliya
- Porsche Uzbekistan
- Nizamutdinov Shohrux
- FCB ARTGROUP
- Nurmuhamedov Elbek
- We Digital
- Nusharov Timur
- Naked eye
- Prixodko Elena
- Chase Group
- Proskuryakov Ivan
- Режиссер и креативный-продюсер
- Raxmonova Zamira
- Ishonch
- Roman Denis
- We Digital
- Sadiy Temur
- MA'NO Branding
- Saliyev Shoh
- Lokals
- Sayidov Aziz
- Taboo
- Sharapov Otabek
- 605 agency
- Sharipov Lazijuja
- Minim
- Shermatova Nodira
- TBC bank
- Sobitov Ahmad
- Novda Edutainment
- Sultanyan Arsen
- Native Network
- Varyuxin Ilya
- Division
- Xalzunov Vitaliy
- VSEBUDET
- Xasanov Zakir
- Meraki
- Xaytboev Iskandar
- Stargazer
- Xo'jaeva Xilola
- McCann
- Xolmatov Zokir
- MA'NO Branding