Qanday qilib oziq-ovqat mahsulotlarini xarid qilishni "yaxshi odat"ga aylantirish mumkin
- Do‘konda 1000 qadam yuring
- 100 000 so‘mdan boshlab xarid qiling
- Sovg‘a sifatida 10 000 bonus oling!
Muammo, vazifa
- Mijozlarni kunlik qadamlar sonini bosib o‘tish va kaloriyalarni sarflash uchun tez-tez piyoda xarid qilishga undash. - Brend ambassadorlarini qo‘lga kiritish.
Yechim
Agentligi va O‘zbekistondagi Makro supermarketlar tarmog‘i xaridorlarni kundalik qadamlarini bosib o‘tishlari va kaloriyalarni sarflashlari uchun ko‘proq piyoda yurib xarid qilishga undash kampaniyasini boshladi. O‘tirib ishlash turmush tarzi global muammoga aylanib ulgurgan bo‘lib, u ayniqsa koronavirus pandemiyasidan keyin yanada kuchaygan. Odamlar uyda qolishga odatlanib qolishdi va hatto oziq-ovqat olish uchun yaqin atrofga borishni boshlab, jismoniy faollikni kamaytirdilar.
Agentligi va Makroning sog‘lom turmush tarzi kampaniyasi harakatsizlikka yechim sifatida oziq-ovqat xaridlarini taqdim etdi. Statistik ma’lumotlarga ko‘ra, supermarketda bir soatlik xaridda odam taxminan 4-5 ming qadam yurishi mumkin. Bu oziq-ovqat sotib olish uchun piyoda yurish haqiqatan ham salomatlik uchun foydali ekanligini anglatadi. Ushbu g‘oya loyihaning shiorida o‘z aksini topgan: "Mahsulotlarni olish uchun supermarketga borilsa, ular foydaliroqdir". Loyiha supermarketda birinchi fitnes fleshmob bilan boshlandi, bu esa xaridorlarga xarid qilish vaqtida kerakli miqdordagi qadamlarni haqiqatdan ham bajarishi mumkinligini ko‘rsatdi. Reklama kampaniyasi doirasida Agentligi va Makro bir qator video va bannerlarni oflayn va onlayn, shuningdek, supermarketda audio treninglarni chiqardi.
Bundan tashqari, Agentligi va Makro mijozlarga ko‘proq yurishning sog‘lom odatini shakllantirishga yordam berish uchun dunyodagi birinchi audio mahsulot bo‘yicha treningni boshladi. Trening supermarket atrofida audio qo‘llanma formatida yozilgan. 30 daqiqada murabbiyning rag‘batlantirilishi bilan mijozlar butun do‘kon bo‘ylab piyoda yurishadi, haftalik menyu uchun foydali mahsulotlarni to‘playdilar va kerakli miqdordagi qadamlarni bosib o‘tadilar. Makro retseptlarni o‘z ijtimoiy tarmoqlarida ommaga e’lon qildi. Aytishlaricha, ushbu formatdan ilhomlanib, ba’zi mijozlar ushbu audio qo‘llanmani boshqa supermarketlarda ishlatishga harakat qilishgan, ammo uning samaradorligini faqat Makroda ko‘rish mumkin, chunki audiogid aynan Makro do‘konlaridagi mahsulotlar joylashuvi bilan maxsus tarzda yaratilgan.
Natija
Trafik o‘sishi +88%, tovar aylanmasining o‘sishi +77%