Shokolad-Samar bozoridagi eng bayramona qandolat do'koni-qanda
Ular har bir oila sevadigan va sotib oladigan shirinliklarni tayyorlaydilar (va hatto bo'lmasdan ham). Endi har qanday bayram - kichik yoki katta, ularning keklari va konfet-ko'p rangli makaronlari bilan o'tkaziladi. Men ular bilan tug'ilgan kunimni nishonlashni xohlayman, hatto undan olti oy oldin bo'lsa ham.
Muammo, vazifa
2023 yilda biz Chocolate-ga strategiyani o'zgartirishga yordam berdik. Endi brend nafaqat kattalarga, balki bu kattalarning ichki bolalariga ham murojaat qila boshladi. Chunki bolalar hech qanday sababsiz o'zlari uchun bayram uyushtirishlari mumkin. Strategiya bosqichidan so'ng biz tushundik: eski identifikatsiya yangi joylashishni oshkor qilmaydi va brendning barcha materiallarida izchil ishlamaydi.
Yechim
Biz ichki farzandlarimizni tinglab, shaxsiyatni noldan yaratdik. Mazali vizual elementlar so'zsiz "bu erda qaymoqli va bayramona"deyishadi. Raqs shrifti va qutulish mumkin bo'lgan palitrasi tufayli bayramona Vibe isyonkorlik bilan o'tdi. Va aloqa materiallari bilan ishlash uchun ular qulay dizayn tizimini yaratdilar, bu brend hayotida doimiy ravishda tartibga solinadi.
Natija
Yangilangan vizual tasvir bilan shokolad bizning kattalar-bolalar auditoriyamiz bilan yaqinroq va aniqroq muloqot qiladi. Biz butun jamoa bilan tekshirdik: men hamma narsani sinab ko'rmoqchiman, his qilmoqchiman va pushti cheesecake bilan nishonlamoqchiman. Yangi uslub strategiyani hatto milkshake stakanida ham namoyish etadi. Vizual ravishda, qandolatchilik "bayram"so'zining to'g'ridan-to'g'ri birlashmasiga aylandi. Va mazali dizayn tizimi brend uchun yaxshi ishlaydi. Endi bizning qoshig'imiz turli xil ommaviy axborot vositalarida sayohat qilishi va aloqa materiallarini qulay tarzda qurishga yordam berishi mumkin.