Safia - cafe&bakery
Barcha ziyofatlar, ish tanaffuslari va maktabdagi o'zgarishlarning eng yaxshi do'sti Safia qandolatchilik tarmog'idir. Har kim o'z ko'chasining burchagida bu xushbo'y pufaklar va shokoladli kruvasanlarning hidini taniydi. Va ajablanarli joyi yo'q — 20 yil ichida kichik oilaviy biznesdan O'zbekistonda 100 dan ortiq joy paydo bo'ldi. Va 2024 yilda Qozog'istonda birinchi filial ochildi. Kim biladi, ehtimol 2030 yilga kelib oyning birinchi nuqtasi ochiladi.
Muammo, vazifa
Safia jamoasi bilan birgalikda biz joylashishni aniqlash va aloqa markazini kristallashtirdik. Endi sevimli qandolat do'koni katta va kichik bayramlarning elchisi bo'ldi. brend ichidagi har qanday o'zgarishlar vizual ravishda uzatiladi va biz identifikatsiya ustida ishlashga kirishdik. Dizayn sessiyasidan so'ng umumiy jamoa ikkita asosiy vazifani hal qildi: - frantsuz novvoyxonalarining uslubini vizual ravishda qanday qo'shish va kuchaytirish kerak, shu bilan birga sevimli o'zbek konforini yo'qotmaslik kerak? - ichki jamoaning ishini soddalashtiradigan va barcha mavjud va yangi subbrendlarga ochiladigan vizual tizimni qanday yaratish kerak.
Yechim
Qiz bilan logotip har bir mahallada brend tan olinadigan asosiy element hisoblanadi. Shuning uchun butun diqqat illyustratsiya bilan ishlashga qaratilgan edi. Biz uni yangilamoqchi edik, flerga frantsuz tilini berishni va odatiy umumiy ko'rinishni saqlab qolishni xohladik. Qizning orqasidan wordmark qayta ko'rib chiqildi va tartibga solindi. Ular o'zlarining maxsus ranglari va shriftlarini topdilar. Yangi konstantalar bilan biz aloqa tizimini qurishni boshladik. Uslubning asosiy yo'nalishi shrift, ranglar va tartibdir. Ammo qulayroq uchun vizual elementlar bilan ishlash biz klassik monogramlarni qayta ko'rib chiqdik va wordmark uchun ramka asosida ramkalar qurdik.
Natija
Refresh 5 dan 5 ta cheesecake-ga o'tdi. Jamoa o'zining barcha nuqtalarini yangilaydi, materiallarga yondashuvni qayta ko'rib chiqadi va har qanday vizual ko'rinishni yaxshilaydi. Endi brendni nafaqat qiz bilan logotip, balki korporativ identifikatsiyaning yangi elementlari bilan ham tanib olish mumkin.