Sadbarg

Samarqandda faoliyat yurituvchi premium gul do’koni. Professional floristlar tomonidan keng turdagi guldastalar tayyorlanadi.

Muammo, vazifa

1. Toshkentda floristika sohasida qaysi yo’nalish bo’shligini aniqlash va mos pozitsiyani tanlash. 2. Poytaxtdagi gul bozori yo’nalishini raqobatchilar va demografika bo’yicha tahlil qilish. 3. Raqobatchilarni kuchli taraflarini o’rganib, brendni Toshkent bozori uchun tayyorlash. 4. Premium kayfiyat uyg’otadigan logotip tayyorlash. Shuningdek, brend platformasi tuzish.

Yechim

1. Premium uslubda, moslashuvchan logotip tayyorlab berildi. Gul do’konining bosh harfi “S” harfi nafislik bilan uyg’un tarzda ifodalandi. 2. Korxona missiyasi hamda Toshkent bozoriga kirish strategiyasi tayyorlab berildi. 3. Brend xarakteri va korxonaning yagona uslubi ishlab chiqildi.

Natija

Sadbarg brendi nafaqat logotipi orqali, balki har bir vizual element orqali ham o‘ziga xos uslub ishlab chiqildi. Do‘konning marketing va kommunikatsiya strategiyalari yangilangan brend identifikatori bilan uyg‘unlashib, premium gul do‘koni sifatida ko'rsatib berildi. Mazkur rebrending muvaffaqiyatli amalga oshirilib, Toshkent bozorida Sadbarg brending yetakchi pozitsiyaga chiqishiga yordam berildi.

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi