SUKUT SAQLAMA

O'zbekistonda zo'ravonlikka qarshi 2017 yilda tashkil etilgan mustaqil axborot loyihasi. U ayollarga nisbatan zo'ravonlikka e'tiborni jalb qilish va jamiyatning bunday masalaga bo'lgan munosabatini o'zgartirish uchun yaratilgan.

Muammo, vazifa

"Sukut saqlama" loyihasining mavzusi biz uchun ham dolzarb. Biz tashkilotga loyiha uslubini to'liq rebrending qilish orqali yordam berishga qaror qildik. Biz uchun loyihaning o'ziga xos xususiyatlariga to'g'ri urg'u berish, tajovuz va zo'ravonlikka emas, balki konsolidatsiyaga e'tibor qaratish muhim edi.

Yechim

Ushbu g'oya eski logotip evolyutsiyasiga asoslangan. Transformatsiya jarayonida eski loyiha uslubi tushunchasi bilan "ichki" aloqani saqlab qolish, uning ba'zi elementlarini o'zgartirish yoki yangilash muhim edi.

Natija

Natijada, yangi logotip yanada emotsional, jonli, loyiha maqsadlariga va uning auditoriyasiga mos bo'ldi. Logotip - bu nafaqat savdo belgisi yoki yozuv. Logotip taklif etilayotgan tovarlar va xizmatlarning yuqori sifati va xususiyatlarini aks ettirishga mo'ljallangan. Bu undagi ma'noni anglatuvchi belgi. Shuning uchun, "SUKUT SAQLAMA" loyihasi logotipi ustida ishlayotganda loyihaning o'ziga xos xususiyatlarini, uning dolzarbligi va ahamiyatini ko'rsatish muhim edi. Logotip shaklini tanlashda biz mijozning rupor shaklini saqlab qolish istagiga amal qildik, chunki ko'p yillar davomida ushbu belgi tanilgan. Biroq, muhim jihat shundaki, yangilik va ramziylikni qo'shish kerak edi. Logotip uchta belgidan iborat: "Venera ko'zgusi" belgisi loyihaning ayol auditoriyaga yo'naltirilganligini, shuningdek, ikkita stilizatsiya qilingan NM harflariga urg'u beradi — loyihaning jiddiyligini ta'kidlash uchun loyiha nomining qisqartmasi tekis qirralar va o'tkir burchaklarga ega. Ruporning o'zi g'oyalar va qarashlarni ifodalash va tarqatishning oshkoraligining ramzi hisoblanadi. Logotip juda sodda va ixcham ko'rinishga ega, chunki "SUKUT SAQLAMA" loyihasi yoritadigan mavzu murakkab va jiddiydir. Auditoriyani bu mavzudan murakkab shakllar bilan chalg'itmaslik muhim edi. Samarali logotip yaratishda rang psixologiyasini tushunish juda muhimdir. Rang odamlar tomonidan obyektning shakli, miqdori va boshqa xususiyatlaridan ko'ra yaxshiroq esda qoladi. Marketing tadqiqotlariga ko'ra, rang brend mashhurligini 80% gacha oshiradi. "NE MOLCHI" logotipida uchta rang ishlatilgan. Pushti rang 2017-yilda konsolidatsiya va ayollar birdamligining ramzi sifatida tan olingan. Sabzi rang logotipdagi yorqin nuqta bo'lib, qarshilik va e'tiborlilikni anglatadi. Undan foydalanish nafaqat logotipga, balki tashkilotning maqsadiga ham e'tiborni jalb qilishga yordam beradi. Nihoyat, binafsha rang oiladagi zo'ravonlik mavzusiga ishora qiladi. Rasmni birlashtirib, biz zo'ravonlikka qarshi ayollar jamiyatiga ega bo’lamiz. Logotipning shrift qismi qat'iy va ixcham "Golos" garniturasi orqali yaratilgan. U logotipdan ustun emas, chalg'itmaydi va ramzning o'ziga mukammal qo'shimcha bo'ladi. Loyiha uslubi ixcham qilib shakllantirilgan. Biz rangdan tashqari deyarli hech qanday qo'shimcha elementlardan foydalanmadik. Bizning brendlashimizning asosiy tomoni - bu loyihaning asosiy ma'nosini o'z ichiga olgan logotip. Loyiha uslubi esa bu ma'noni faqat rang orqali auditoriya bilan "muloqot qilish" orqali ta'kidlaydi.

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi