Нормальная колбаса

Дизайн-концепт брендинга и упаковки для производителя колбасных изделий

Muammo, vazifa

Kolbasa mahsulotlari ishlab chiqaruvchisi uchun brending va qadoq bo‘yicha dizayn-konsept. Kolbasa mahsulotlari ishlab chiqaruvchisi yosh maqsadli auditoriya bilan ishlaydigan va “o‘zinikiga” aylanishni maqsad qilgan mahsulotdan iborat yangi brendni bozorga chiqarishni rejalashtirgan.

Yechim

Mahalliy ishlab chiqarishdagi raqobatchilarning tushunarsiz va murakkab nomlanishlari mahsulot turi haqida tushuncha bera olmasdi. Mijozning texnik topshirig‘iga ko‘ra yosh iste’molchilar avlodiga tushunarli bo‘ladigan, ammo nisbatan kattaroq yoshdagi auditoriyani ham cho‘chitmaydigan neyming va brendingni yaratish zarur edi. Biz “normal”, “xotirjam” ma’nolarini anglatuvchi o‘zbekcha “tinch” so‘zidan hosil bo‘lgan “tinches” nomli brend g‘oyasini ishlab chiqdik. Rangga oid yechimlar raqobatchilarning odatiy to‘q qizil va terrakot rangli yechimlaridan farqli ravishda yegulik va tamaddi, shuningdek go‘sht mahsulotlarini yodga soladi.

Natija

Mahsulot raqobatchilar orasida ajralib turadi, ammo begona bo‘lib ko‘rinmaydi, uning dizayni esa maqsadli auditoriya bilan muloqotni boshlab beradi.

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi