uchun MobiUz

mobiuz uchun loyiha, rejissyorni davolashdan tortib, murakkab CGI elementlarini amalga oshirishgacha

Muammo, vazifa

MOBIUZ brendi uchun raqobatchilar orasida ajralib turadigan va kompaniyaning innovatsion va zamonaviyligini aks ettiradigan reklama roligini yaratish zarur edi. Shu bilan birga, maqsadli auditoriyaning e'tiborini jalb qiluvchi va uni ushlab qoluvchi o'ziga xos vizual taassurotni yetkazish kerak было. Vazifa: Brend imidjini mustahkamlash va tomoshabinlarda kuchli taassurot qoldiradigan ilg‘or vizual effektlar (VFX) va kompyuter grafikasi (CGI) texnologiyalaridan foydalangan holda yuqori sifatli reklama videosini yaratish.

Yechim

Biz reklama roligi uchun kreativ konsepsiyani qayta ishlab chiqdik va amalga oshirdik, bu esa to‘liq prodyushn jarayonining barcha bosqichlarini o‘z ichiga oladi: tritment yaratishdan tortib, kasting va aktyorlar tanlovi, joylashuvlarni tanlash va kostyumlar yaratishgacha, post-prodakshngacha. Suratga olish zamonaviy texnologiyalar va vizual effektlardan foydalanib amalga oshirildi, bu esa yuqori sifat darajasiga erishishga imkon berdi. Shuningdek, rolikni yaratish jarayonini namoyish qilish uchun backsteyj yaratildi, bu esa brendga bo‘lgan ishonchni kuchaytirdi va uning detallarga e'tiborini va kreativ yondashuvini ta’kidladi. Effektlar murakkab obyektlarni modellashtirishni, CGI-ni real suratga olishlar bilan integratsiya qilishni va reklama roligining taassurotini kuchaytirgan, MOBIUZ brendining texnologik va innovatsionligini ta’kidlagan noyob animatsiyalarni o‘z ichiga olgan. Vizual effektlar yaratishning ayrim bosqichlarini avtomatlashtirish uchun algoritmlar va skriptlar ishlab chiqildi. Murakkab texnik muammolarni hal qilishda maslahat olish va yordam olish uchun vizual effektlar va kompyuter grafikasining tajribali mutaxassislari bilan hamkorlik qildik. Vizual effektlarni integratsiya qilish jarayonida kutilmagan kechikishlarni oldini olish uchun suratga olish jarayonini diqqat bilan rejalashtirdik.

Natija

Bunday yondashuv bizga brend uchun o‘ziga xos, texnologik va jozibador reklama rolikini yaratish imkonini berdi, bu nafaqat tomoshabinlar e’tiborini tortdi, balki ijtimoiy tarmoqlarda ham keng muhokamalarga sabab bo‘ldi. Reklama roligi PR.UZ gazetasida quyidagi sarlavha bilan e’lon qilindi: O‘zbekistonlik video ishlab chiqaruvchi kompaniya Gollivud mutaxassisi bilan birgalikda video suratga oldi. Reklamani suratga olish uchun Dervish Production ijodiy jamoasi Gollivuddan VFX mutaxassisi Akmal Sultonovni yolladi. Uning arsenalida Morbius, Aquaman va boshqalar kabi filmlar uchun vizual effektlarni yaratish tajribasi mavjud.

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi