Korzinkaga keling, goʻshtga narxlarni koʻring!

Oʻzbekistonda odamlar an’anaviy tarzda bozor yoki kichik doʻkonlardan xarid qilishni afzal biladilar, chunki u yerda tovarlar tanlovi koʻproq, sifatliroq va arzonroq deb hisoblashadi.

Muammo, vazifa

Ommaviy fikrga tayangan koʻplab iste’molchilar bozordagi xaridlar arzonroq ekaniga hamon ishonadi va bu Korzinka kabi tarmoqlarda toʻgʻridan-toʻgʻri yetkaziladigan mahsulotlar va unumli takliflar boʻlishiga qaramay, supermarketlardagi savdoni tushiradi.

Yechim

Iste’molchilar guruhlarining har biriga alohida yondashuv bilan reklama kampaniyasini ishga tushirgandan so‘ng, Korzinka suratga olingan videoni joylashtirish formatiga - uy-joy komplekslarining liftlaridagi monitorlarda translyatsiya uchun moslashtirdi. Bu yerda asosiy maqsadli auditoriya eng yaqin Korzinkalarga tashrif buyuruvchi aholidir.

Natija

Kampaniya jami 60 milliondan ziyod kontaktlarni, shu jumladan, 15 million noyob foydalanuvchilarni qamrab oldi. Oʻtgan yil bilan qiyoslaganda, taqqoslanadigan doʻkonlardagi sotuvlar 246% ga, cheklar soni 257% ga, sotilgan tovarlar miqdori esa 400% ga oʻsgan. Qariyb 60% soʻrovnoma ishtirokchilari supermarketlarga nisbatan fikrlarini oʻzgartirgan va bozorlarni Korzinkaga almashtirishga tayyor ekanligini bildirganlar. Bu esa taassurotning sezilarli oʻzgarganidan dalolatdir.

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi

arizalar qabul qilinadi