Nike — True Swoosh Kit
Markaziy Osiyoda 7 yoshdan 70 yoshgacha bo‘lgan mahalliy aholi futbolni tomosha qiladi, o‘ynaydi va u bilan yashaydi. Ular Nike sportchilarini misli ko‘rilmagan qahramonlar sifatida e’zozlaydi. Ular uchun oddiy futbolkaga Nike svushini, futbolchining raqami va ismini chizish odatiy hol, chunki bu ularni o‘sha sportchiga biroz yaqinlashtiradi. Axir, Nike svushi shunchaki brend belgisi emas, balki sport belgisiga aylanib ulgurgan.
Muammo, vazifa
Nike - butun dunyo bo‘ylab sport va sportchilarni qo‘llab-quvvatlaydigan global brend, biroq Markaziy Osiyoda bunday emas. Bu mintaqa ulkan salohiyatga ega bo‘lib, futbol haqiqiy ehtiros hisoblansa-da, hamon brend e’tiboridan chetda qolmoqda.
Yechim
Mahalliy futbol muxlislarini qo‘llab-quvvatlash maqsadida Nike Markaziy Osiyoda ilk bor "True Swoosh Kits" nomli kampaniyasini yo‘lga qo‘ydi. Ushbu kampaniya doirasida turli Nike sportchilari o‘z qo‘llari bilan maxsus kiyim to‘plamlarini yaratib, ularda maydonga chiqdilar. Bu to‘plamlar nike.tsk.com saytida sotuvga qo‘yildi. Bundan tashqari, biz ushbu faollikni qo‘llab-quvvatlash uchun tashqi reklama va videorolik bilan global miqyosda kampaniya boshladik.
Natija
"True Swoosh Kits" kampaniyasi tez tarqalib, barcha mahsulotlarimiz bir lahzada sotib bo‘lindi! Brend Markaziy Osiyoda bolalar uchun yangi stadionlar qurish va ularni professional futbol jihozlari bilan ta’minlash maqsadida 1 million dollardan ortiq mablag‘ to‘pladi.