Sedative Ads
Toshkentda qurilish loyihalari kundan-kunga ko'paymoqda. Yuzlab ishlab chiqaruvchilar xaridorlarning e'tiborini tortish uchun baland ovozda ularning mahsulotlarini sotib olishga chaqirmoqdalar.
Muammo, vazifa
-
Yechim
NRG tomonidan "Yangi Baxt" loyihasi - yangi ko'l bo'yidagi shahar. Shahar markazidan uzoqda joylashgan holda, o'zining joylashuvida shahar shovqinidan qochishga va biroz tinch va osoyishda hududda dam olishgan taklif qiladi. An'anaviy reklama usuli bo'yicha odatda ishlab chiqaruvchilar balandroq ovoz chiqarish orqali shovqinni bartaraf etishga intiladi. Buning o'rniga, biz shunchaki jim bo'lishga qaror qildik va odamlarni “Yangi Baxt”da yashash qanday ekanligini his qilish imkoniyatini yaratdik. Buni amalga oshirish uchun, biz O‘zbekistondagi eng immersiv ko‘chmas mulk reklama kampaniyasini boshladik. Millionlab toshkentliklar "Yangi Baxt"ning ko'l bo'yidagi shahar atmosferasini kinoteatrlarda, ijtimoiy tarmoqlarda, raqamli tashqi ekranlarda va radioda meditatsion kontent orqali his qilishdi, bu esa odamlarni nafas olishga va dam olishga imkon berdi. Shuningdek, biz Toshkentdagi dam olish va sihatgohlarining eng taniqli joylarining ovozlarini yozib oldik. Biz ovoz manzaralarini musiqa striming xizmatlariga yukladik. Shunday qilib, har kim "Chimyon tog‘ining shamoli", "Chorvoq ko‘lining to'lqinlari", "So'qoq qo‘riqxonasida sayr" va shu kabi treklarni endi u yerga bormasdan turib ham tinglashi mumkin. QR-kodlar yordamida musiqalarga havolalarni aholi gavjum bo'lgan hududlarda joylashtirildi.
Natija
Uylarning 70 foizi sotildi 3 700 000+ media qamrovi