Yengil Retro
MDHda 90-yillar davri romantika, eski ko‘p qavatli uylar, devordagi soatlab tomosha qilsa bo‘ladigan gilamlar bilan xarakterlanadi. Bu davrga bo‘lgan nostalgiyaning o‘ziga xos tuyg‘usi "Yengil retro" nomli konseptual kiyim-kechak va aksessuarlar brendini yaratuvchilarni ilhomlantirdi.
Muammo, vazifa
Bu kichik biznesning barcha muvaffaqiyati, ular odamlarni muloqot orqali o‘sha yorqin, millionlab kishilar uchun qadrli o‘tmishga qayta olib kira olishlariga bog‘liq edi. Ammo byudjeti bo‘lmagan, butun jamoasi ikkita yosh bolali mehribon er-xotindan iborat bo‘lgan kichik samimiy brend buni qanday amalga oshira oladi?
Yechim
Biz qimmatbaho reklama kampaniyalari va agentlik ekspertizasi orqali auditoriyani jalb qilishga urinmaslikka qaror qildik. Biz qadriyatni mutaxassislarda emas, balki odamlarda ko‘rdik - har bir odamda bizning g‘oyamizga o‘z-o‘zidan mos keladigan qimmatli xotira bor. Bu bizning yechimimiz bo‘ldi: Brend g‘oyasini ochib beruvchi samimiy videoroliklar turkumini va badiiy manifestni ishlab chiqish O‘tmish haqidagi xotiralari orqali brend platformasi kommunikatsiyasini yaratadigan do‘stlarni ishtirok etishga taklif qilish Yirik agentliklarga murojaat qilmasdan, balki brendning o‘sha do‘stlari - turli sohalardagi ijodkor va mutaxassislar bilan videorolik yaratish
Natija
Natijada bularning barchasining narxi: - 0 so‘m. - aktyorlarga 0, - joylar uchun 0 - ssenariy va ishlov berish uchun 0 - rekvizitlar uchun 0 - hatto musiqa uchun ham 0 (uni ham do‘stlar yozishdi) Odamlar izohlarda xotiralar to‘lqinini ilib olishdi, o‘z hikoyalari bilan o‘rtoqlasha boshlashdi va brendga boshdan-oyoq oshiq bo‘lib qolishdi. Shunday qilib, odamlarning xotiralari quyidagi natijalarga olib keldi: - umumiy qamrov - 536.977 kishi. - 387.542 ko‘rishlar - 13.540 layklar - 1.163 repost shuningdek, ko‘plab izohlar va saqlashlar Eng muhimi, chiqarilgan yangi mahsulotlarning 70 foizi ikki kundan o‘n kungacha ichida sotib bo‘lindi.